Saadetkaan 22 haftalık oldum ama hareketleri cok asagida resmen kasiklarimda oynuyo bu haftalarda normali acaba fikri olan varmi..doktor randevum sali gunu öne almalimiyim kararsız kaldim
R_abia Saadetkaan 28 haftalığım hiç yukarda hissetmedim anc ahöbek deliğinin altında fala sizinde bebek daha tam anlamıyla yukarıya çıkmadı zaten oyüzden gayet normal bnce
Mutire Saadetkaan al beni yazmışsın resmen canım. 23+3 çocuk aşağıda tepiniyir ne zaman yukarı çıkacak ve neden hep aşağı bende öğrenmek istiyorum 😲
Esramese Saadetkaan azcik da buyusun bu seferde diceksnki kaburgalarm agriyor annesi 🤗🤗 normal suan minnak yeri var daha heryerde hissedersn ozellikle altta
GuelGltkn Saadetkaan o haftalarda normal canim bende 25 haftadan sonra yukari cikmaya basladi 28 haftalik oldum hateketlerini hep migdemin orda hissediyorum baskidan dolayi migde yanmasi da oluyo tabi asagida kalsa iyidi yani 😄
Saadetkaan Peony kiz bebekmi erkek mi kuz bebek kasikta olur diyolar ama bizim sipa erkek demekki erkekte kasikta olabiliyomus
Badevehande 20+3 bende aynıyım aşağıda en fazla göbek deliğimin hemen altında hissediyorum 17+5 den beri düzenli hissediyorum biraz korkum var aşağıda diye😒
Esisee Badevehande korkma bence canım 37 deyim bende yukarda hiç hissetmedim. Plasenta yukarda bebek hep aşağıda hatta doğumun kolay olur diyenlerde oldu ama doktor için normal bişey olduğunu doğumuda etkilemeyeceğini söledi
yigitmom_ Saadetkaan 21. Haftalik hamileyim ve suan bile sana yazarken sag kasigimin altında resmen özel bolgemde tekme atiyor bende doktora gidince sorucam
defne55 Saadetkaan normal canım bende 22 haftaligim değişiyo bi kasiklarima iniyor bi göbek deligimin oraya çıkıyor oralar onun misali at koşturuyo 😂😂
Badevehande Esisee bide aktifim uzanınca aşırı sıkılıyorum sizce ondan mı aşağıda devamlı biraz uzansam yukarı çıkmaz mı siz nasılsınız gün içinde?
Esisee Badevehande bende hiç oturmuyorum hareketliyim belki olabilir ama göbek yapımızdanda kaynaklı olabilir bence göbeğim hep aşağıda kızım olucak ama gören herkes erkek dio