23Zumra Ezoo Ezoo benim normalde bugun olmasi lazim 0 diyor ama hic bi belirti yok kizin gelicegide yok bekliyoru yarin dans etmeye baslim belki keyfi bozulursa gelir 😂
Ftmbyrktar_1990 Kalphanem ay canım ben hiç sancısız gittim hastaneye 4 cm açılmam varmış aldılar hemen doğuma suni sancı verdiler 1 saat sonra yine ağrı hissetmedim ama 11 cm olmuş açılma suyu patlattılar sancı başladı ve 10 dk içinde kızımı verdiler kucağıma toplam 2 saatte doğurdum 🙏🙏🙏
Ayazipek Ezoo benim 38. Haftada alınacak ikinci ve sezeryan olduğu için ama şimdi bile benim ağrılarım oluyor kalça kemiklerim sanki iki yandan birileri çekiyorda ayrılıyor gibi ağrı oluyor 🤦♀️ Pazartesi günü kontrolüm var ve artık gün belirleyecek inşallah
Gurbet_kusu Benimde 19gun kaldı adet ağrısı gibi ağrılar oluyor kasıklarda buda birkaç gündür başladı
Merttinanneei Gurbet_kusu aynenn benimde 19 gun kaldi bi anda adet sancisi gibi bisey geliyor sirt agrilarim basladi bide kasilmalar olunca agrili olmaya başladı. Nst de 80 civari sanci cikti ama kasilma cok hafifti nstye bagliyken şiddetli agrilarim olsa evdeki gibi kaclarda cikar cok merak ediyorumm
Zeynepkozan Yani tum yorumlara katiliyorum benimde 20 gun falan var o civarlar ama hicte haftasini dolduracakmis gibi gelmiyo bu oglan ya bakalim
-emel- Ftmbyrktar_1990 ne güzel bi Doğum olmuş sizinki allah analı babalı büyütsün darısı bana son 12 gün 🙈
Ezoo Ftmbyrktar_1990 oooooo gözün aydın valla bız cekıyoruz allahım cektırmesın sımdıddçen bı avazda cıkartırız. Gözun aydın cok sevındım allah analı babalı buyutmeyı nasp etsın☺️🙏🏻
Kalphanem Ftmbyrktar_1990 gözünüz aydın Allah analı babalı büyütsün darısı bize inşallah dualarınızı eksik etmeyin 🌸🤲🏻
Merttinanneei Ezoo haha :) ben doktoruma dedim hocam evde sancim cok oluyor bu makineye baglaninca kasilma olmuyorki çıksın dedim. Doktor diyo o zman makineyi sana verelim eve götür :)))