Anne1995 Kızlar merhaba benim adetime 4 gün var bebek istiyorduk ikinci çizgi çok silik sizce hamilemiyim
Minnosizmmm Anne1995 benimde öyleydi canım Adetime 4 gun kala yaptım çift çizgi çıktı sonra gece hemen acile gidip kan verdim şuan çok şükür 8 haftalık olduk 💖🐣
Nagihantilbac Anne1995 resmi varsa ararmısın canım net bi şekilde cevap verebileyim. Bi çizgi net diğeri silik olarak gözüküyorsa hamilesin demektir ama beklemek istemezsen tabi bi sağlık ocağına kan testi yaptırmaya gidebilirsin
Lastmoon Anne1995 resmini atsana canım link paylaştılar ordan gönder. Hep silikse hamilesindir ama kan testi yaptrmanda fayda var.
nartanemm gözüm aydın canım hamilesin kesin olması için tabi beklemekte fayda var ben adet günümde silik çizgi görmüştüm zaten o 2 ci çizgi silik oluyor her zaman diğerinden gun geçtikçe koyulaşıyor