baharclk tugbacelik Kizda karin asagi dogru ve sivri olur diye duyuyorum. Benimde kiz asagi dogru buyuyor. Korkmayn 😊
Fatzek tugbacelik evet bende erkek diye biliyorum. Karın sivri ve aşağıya doğru olur genelde. Kızda bele doğru yayılır göbek🤔
Bernazumra HicranYaman kız olunca karın aşağı doğru büyüyo diyolar hep kız kasık da olur diye duymuştum 🤗🐣
Zemuda Bernazumra benim oğlum olacak. Ve kasıklarımda resmen bebeğim. Karnımda aşağı doğru değil öne doğru yayvan genişliyor
Bernazumra Zemuda benimde oğlum olucak ama aşağıya doğru sismiyo yani herkesin vücud şekli farklı diyelim o zaman 🤗