Benimde o sıkıntım vardı bi hafta gerilik var dedi ama ben gerçekten yiyemiyodum sonra gerilik var diyince bi hafta içinde toparladık sayılır sırf protein ağırlıklı beslendim süt kefir yoğurt doktorum özellikle et balık yumurta yememi söyledi peynir kalsiyum deposu hurma badem muz kurukayısı kabız olmamak için diğerleri sana kilo yapar endişelenme bebek zaten kilosunun 3 te ikisini son 8 haftada aliyo içini ferah tut ama beslenmene dikkat derim canım