Emel_83 benimde detaylıda eşi önde olduğunu söyledi doktorum 2 hafta önce ama bi sıkıntı olmadığını herşeyin normal olduğunu söyledi haftaya kontrolüm var sanki düzelmiş gibi bilmiyorum sıkıntı olan durum aşağıda olması önde olanların çoğu düzeliyor zamanla