DefneAnnesi2307 34+3 oldu bebeğim ve bu hafta sancım ve bacaklarımda sızı çok oluyor erken doğumdan korkuyorum ilk hamileliğim ve sezeryan düşünüyorum bu zamanlarda ara ara sancı ve bacak ağrısı yaşayanlar var mı ?