esra1919 ben kullandım hiç bir işe yaramıyor incecik şişesi içinde hiç yok bile diyebilirim. Ona vereceğin parayı lierac al aynı para daha etkili ben akşamları lierac gündüzleri hindistan cevizi yağı kullandım 17 kilo aldım 36. Haftadayım çok çok az çatlağım oldu oda bi sıra bitmişti alamadım o yüzden.