gozdetok Suyumun fazla olduğunu söyleyip diyet verildi , erken doğum riski var dendi . Bu fazlalık 30. Haftadan sonra ortaya cıktı ve seker yuklemesınde sorun yok , bebekte sorun yok 🤔 Gereksız korku verilme halinde oldugumu hissediyorum . Yaşayan var mı
btltml2018 gozdetok benim de erken doğum riskim var 35. haftamız bitti suyumuz fazlaymış pilav,makarna,ekmek,meyve tüketimini minimuma düşürmemi söyledi doktorum onları azalttım bende
espalp gozdetok benim 21.haftadan beri fazla 28.haftadayım şu an 🙏🏻 Tehlikeli miktarda değilmiş suyum. Ben de diyet yapıyorum. Erken doğum riskiyle ilgili bi şey demedi doktorum
Mislimelek gozdetok 17+4 te şeker yüklemesi yaptılar karnım fazla büyümüş diye sanırım suyum biraz fazlaymış ve sonuç şeker çıktı biraz aslında 3 aylık şekerim falan hep normal çıkmıştı diyetisyene gönderdiler haftaya 3 gün evde takip yapıp kontrole gideceğim inşallah herşey yoluna girer
Menis21 gozdetok Benimde 21. Hafta da gittiğimde suyunun yüksek olduğunu söyledi şeker konusuna değindi 1 hafta sonra şeker yüklemesi yapacak erken doğum yada internette yazan diğer sıkıntılardan bahsetmedi. İlk etapta şekerden şüpheleniyoruz dedi bazen bebek iri ise de olabiliyor yada hiç sebepsiz yukseldigi de oluyor dedi şeker yüklemesine kadar biraz diyet yap bakalim dedi pilav makarna ekmek patates tatlı hamur işi bırak dedi meyva konusunda bisey demedi hatta tatlı ihtiyacını meyvalardan doğal yoldan al sadece dedi suan 23 haftalığım bakalim insallah başka sıkıntı çıkmaz yeterki gebelik şekeri olsun onu birşekilde halledersin ...
oksijen Bende 34. Haftama girdim aynı sekilde dedi doktorum suyum fazlaymıs yani üst sınırı gecmemis ama yakın oldugu icin dikkat etmem gerektigini soyledi. Ama diyet vermedi garip. 1,2 gunde bile degisebiliyormus insallah bi sorun yasamayız.
Duygurdgn oksijen evet hatta bebegin bir yere toplanması bile suyun ölçümünde yanlışlıklar verebiliyor
Duygurdgn Ben de 31+5 teyim.2 hafta önce Benim de suyumun sınırda fazla olduğunu söyledi şekere baktık sorun çıkmadı.suyu ve meyveyi azalt dedi sadece doktor erken doğumdan bahsetmedi