Ezgimrt1 Arkadaşlar 14 haftalık hamileyim ve ara sıra kasıklarım da hafif şekilde batma oluyor ama acıyı hissediyorum doktorun normal dedi ve 2li testimiz de çok şükür çok güzel çıktı sizde de kasık agrısı oluyor mu ?