29.haftamdayım 1 haftadır kasıklarımdan sırtımdan ara ara ağrı giriyo bebek sanki alt tarafıma baskı yapıyo gibi ayakta durduğum an sızı hissediyorum hamileliğimin başından beri idrar enfeksiyonuyla uğraşıyorum gelen akıntım da fazlalaştı Salı günü kontrlüm var çok korkuyorum erken Doğumla alakalı bişey olabilir mi yaşayan var mı?