Sabahtan beri karnım aşırı sertti ve bebeğim sanki biyerde toplanıyor hareket etmekte zorlanıyor gibiydi. Saat 5te alt karın ağrım oldu yürümem zorlaştı. Saat 8den sonra kasılmalarım başladı. Yarım saat öncede 5 dakikada bir giren adet sancısına benzer ağrılarım oldu. Ama şimdi birden kesildi ağrılar. Kasılmam bel ağrım ve karın sertleşmem devam ediyor. Bu arada 37 haftalığım. İlk gebeliğim ve tecrübesiyim. Tecrübesi olanlar nolur yazsın.