Öncelikle, Rabbim herkesin evladını bağışlasın.. Ve isteyen herkese hayırlı zamanda hayırlı evlat nasip etsinnn..🙏🏻
Günlerden 8 Temmuz ve ben artık 40.haftamı doldurmuştum. O zaman kadar hiç ağrı, sancı çekmedim malesef.. Sabah kontrole gitmek için hazırlanmaya kalktığımda gece sütümün geldiğini gördüm ve bu benim için inanılmaz bir andı.. İlk defa yaşadığım bir şey ve daha bebeğim doğmadan bir damla sütü geldi..🥰 Bu duygusallıkla çıktık yola, annem eşim ve ben. Doktor alttan muayene yaptı ve hala açıklığımın olmadığını söyledi ama daha fazla içerde bekletmeye gerek yok diyerek akşam saat 9 da yatış yapmamı istedi.. Eve geldim ve heyecandan evi toparla siz süpür derken gitme vakti geldi.. Kapıdan çıkarken Rabbime duam inşallah bu eve bir daha kucağıma bebeğimle girmek nasip olur diye çıktım.. çok şükür, çok🤲🏻 Yatışım yaptırdıktan sonra rahim yumuşatsın diye fitil yerleştirildi.. devamlı açılıma var mı diye kontrol edildi ama maalesef açılma gece saatlerine kadar hala yoktu. Suyumu da patlatmışlardı bebek kanala iyi yerleşmesi için artık suyum da geliyordu ağrılarım da sabaha kadar 5-6 saatleri arası kendini gösterdi. Sabah 8 de doktorum geldiğinde açılmam 1 cm i bulmuştu ve suni sancı almaya başladım.. evet acısı oluyor ama dayanılmayacak kadar değil, dünyaya yeni bir can getirmek hiç kolay değil..😊
Acılara daha fazla dayanamayacağımı düşünüp epidural istedim açılmam inanılmaz yavaş ilerliyordu.. Saatımız oldu mu öğlen 3 ve anca benim 4cm açılmam oldu ve epidural için gerekli açılmaydı.. neyse epidural vuruldum ve kuştan daha hafif bir şekilde güle oynaya odaya getirildim çünkü uyuşturulmuştum😅
Bu sıralar altım devamlı kontrole ediliyor ve suyumun renginin değiştiğini gördük, bebeğim dışkısını yaptı , bunu gördüğümüzde açılmam hala bebeği çıkartmak için yeterli değildi.. saat 16.30 gibi 6 cm olmuştu ama bebeğimin hayatını daha fazla tehlikeye atamazdım.. Açılmalar bu şekilde yavaş devam edince ve bebeğimin dışkı yaptığını görünce 6 cm açıklık ile sezeryan masasına oturdum.. ve o kadar çektiğim ağrı, o kadar beklediğim saatler 5 dk içinde uçtu gitti aklımdan.. çünkü kızım doğdu çok şükür tam da ucundan kurtardı, tam yutmamıştı şükürler olsun🙏🏻
Öyle böyle derken kızım kucağımda ameliyat haneden çıktım ve eşim annem ağlamaktan gözleri şişmiş artık duygusallık heyecan herşey o dakika hat safha da.. Rabbim herkese böyle tatlı telaşlar nasip etsin🥰
Biz kızımıza kavuştuk Rabbim bekleyen isteyen nerde varsa onları da evlatlarına kavuştursun🌸
Uzun oldu ama yazmaya başlayınca insan kendini durduramıyor😅
Soracağınız bir şey olursa seve seve cevaplarım💓