Yasemin1995 İlk haftalarda kabızlık problemi yaşadığımda sabahları bir tane gün kurusu yiyordum ve problemim ortadan kalkmıştı.
12.haftadan beri makarna, pilav, kızartma, hamur işi türevlerini ne kadar az yediysem o kadar az kilo aldım 👍🏻
Çocukluğumdan beri yoğurt yiyemiyorum bu yüzden kalsiyum problemi yaşıyorum. Her gün 1 litreye yakın süt içiyorum. Peynir olarak çeçil ve kaşar yiyebiliyorum sadece. Bunda çok zorlanıyorum.
Hamileliğin başından beri her gün bir muz yiyordum şu sıralar sıcaklardan ve şeker korkusundan pek yemiyorum. Bebeğe kilo aldırdım sanırım muz sevdamla.
Demir ilacına alerjim var bu yüzden içemiyorum. Bol bol kırmızı et ve yeşil mercimek yiyorum. Haftada en az 4 günü proteinle tamamlıyorum. Sebze pek tok tutmuyor bu yüzden 2.tercihim konumunda 😂
Her gün 2 yumurta, en az 1 maden suyu tüketiyorum. Ceviz yemek çok gelmiyor içimden işte zorla ancak😂
Benden bu kadar 😬