deletedmom02 Bende de aynı durum var. Endişelenmeyin, aksine kullanmamanın zararı var diyor doktorlar.
Dozu da bebekle birlikte artıyor.
En başta ben de 25 'le başlamıştım, şimdi artık 29 haftalık olacağız yarın, 5 gün 100 , 2 gün 150 alıyorum.
Inşallah bebislerimizde bir şey çıkmaz