Merhaba hanımlar ben bu gün doktora gitdim 30 haftalık hamileyim ultrasonda kardonun sıkı dolandını ve bu yüzden beynine oksigen hava gitmediyni kan akışının cok zayıf oldugunu söyledi.İki tane iyne yazdı.ALLAH BÜYÜK Umudum ALLAHA.Bu durumu yaşıyan varmı aranızda?😞