R_abia berguzar1987 sağolasın ☺️açılmam olmuş 3 cm ve bebeğin su kesesi sarkmıştı nst sancı çıkıyordu ama çok yüksek değildi şuan serklajlıyım dayanabildiği yere kadar gidicek inşallah bende hiç bi belirti olmadı ağrı olarak normal rutin muayenede öğrendim
Duru32_ R_abia ne zaman oldun canım serklaj ı. Bende benzer durumdayım .üstüne birde kanama var. Kaç haftalıksın
Beyazlale Aysem2012 olmazmi basindan beri zorluklarla mücadele edilen bi hamilelik. İlk basindan beri yatiyorum suan 30+3 olduk rabbimin izniyle ilk hedef 34 🙏 ciger ignemizde vuruldu insallah erken gelmek istemez gunlere gün ekliyoruz
Aysem2012 Beyazlale ilk haleligimde bende Bi hafta yattım cıktım hastaneden eve gttim sancım başladı o gün içinde Dgm yaptım. Bişey olmadi şukur sende korkma iyi olur insallah
R_abia Beyazlale annem çalışıyor akşamları yemek yapıyor kardeşimde öğlen onları getiriyor sabah kahvaltısını falan hazırlıyor öğlenleri kayınvalidem geliyor öyle idare ediyoruz ama çok zor muhtaçlık 😐
Beyazlale R_abia Valla cok zor bende iyce koreldigimi hissediyorum is konusunda dogumdan sonra insallah adapte olabiliriz 😊
R_abia Beyazlale nasıl toparlicam bilmiyorum inan çok nadir bazen yere doğru eğiliyorum belim nasıl ağrıyor okadar hamlaştım 🙄 napalım sonu güzel inşallah sabredicez 🥰
Beyazlale R_abia 30+3 canim yatarak geciyor valla gun sayiyoruz hergunuk bir digerinin aynisi 😊 senin nasil gidiyor
R_abia Beyazlale nezaman oldun serklajı ? yatmayla güzel geçmiyor ama napalım mecburuz sabrın sonu selamettir ilk hedefimiz 28 di çok şükğr 28 i gördük şimdi 34. Hafta inşallah görürüm o haftaları 🤲🏻
Beyazlale R_abia ben 13. Haftamda oldum doktorda once 28 sonra 34 gormemiz lazim dedi hedefler ayni insallah ulasiriz 😊
R_abia Beyazlale senin baya olmuş ya 😐 ozamandan beride yatıyosundur zor gerçekten Sağlıkla alırız inşallah kucsğımıza 🤲🏻 Aynen doktorum 34 üde görelim dahada sırtımız yere gelmez diyor 😁