1 hafta boyumca belirli araliklarla kahverengi akıntı geldi.cok tedirgin oldum.hemen doktoruma danıştım.korkmamam gerektigini, kirmızı ve açık pembe gelen akıntıdan korkmam gerektiğini söyledi.kendini zorlayacak hareketlerden kacınmam gerektigini söuledi ayni zamanda.buna yerleşme lekelenmesı deniuormuş.progeston falan kullanmadım.cunku dusuk tehlikesiyle alakasi yokmus bu durumun.suan 9+3 uz ve ara ara hala lekelenme oluyor.