Melllyy Fatmanur_yakup17 fazla radyasyon yaydığı için çok sık kullanılmamalı diye biliyorum ben zaten havalar sıcak olduğu için kullanmıyorum pek
Tugba12345 Fatmanur_yakup17 kullaniyorm ama arkadsm kullnama sakin radyasyon yayiyo dedi ama herseyi ince ince düşunmemek gerek bazen pimpirikli biri deglm zatn cok sık kullanmiyorm evdeysem kurutmuyorm sıcak ztn kuruyo kndi
espalp Melllyy haydaaaa 😂 6 ay kış hamileliği yaşadık nasıl kullanmayalım😂 ıslak bırakacak halimiz yok😂 valla elimizde cep telefonu varken radyasyonu kurutma makinesinde aramak neden bilmiyorum 😂
sevval55 Kendi haline kurutmaya bıraksam saçım yarına anca kurur herhalde odun gibi cok kalın ve uzun ayrıca 5 dk havluya sarılı bıraksam migrenden ölüyorum, radyasyon cok dusunuyosak telefonu bırakmalıyız bence