10urmuge Sezeryan sonrasi bandinizi ne zaman cikardiniz benim 1 hafta oldu simdi cikardim acaba mikrip falan kapar mi ya da duşta bisiy olur mu??
Emineymen 10urmuge ben hastaneden çıkarken doktorum çıkardı sprey jel sıktı kaygan bişey bantla uzun süre kalmadım yani
10urmuge Emineymen dus alirken sıkıntı oldu mu bi de camasir olarak yarayi ustten kapatan camasir mi giymeliyim
EmineKuzu Ben ilk sezeryanda 10 gün kaldı ve devlet hastanesinde band ve bi tel gibi bişey çıkartılar yatay şekildeydi hemşire çıkardı
Emineymen 10urmuge hayır jelden dolayı sıkıntı olmadı evet öyle giysen daha rahat edersin ben hamile çamaşırı almıştım onlardan giydim daha rahat oldu