3 gun once gittigimde hersey cok iyiydi.bugun gittim 3 cm acilma var dedi kesinlikle uzan dedi pazartesi gününe kadar dikkat et dedi.heyecam korku hepsi oldu.ve alttan muayene sonrasi surekli agrim oluyor.gecen sene kizimda sabahtan 2 cm acilma var demisti doktor aksami doguma gittim simdi nasil olcak diye düşünüyorum