issss 29+1 haftalik hamileyim. Bebegim bugun tum gunu dondu durdu.Tekme nadiren atdi. cok fazla dondu kendisi hareket etdirdi. Hicmi uyumadi hep hareketli. Sizlerde bu haftalarda nasildi? ve ya bebeginizin tum gunu hareket etdiyi oldumu hic?
bilnazo68o issss ben bebegmin harekrtibi hissetmeye basladigimdan beri oyle :D suan 33 hafta olduk halen oyle :D masallah deyim .oğlum olacak pek bi hareketli doguncada boyle olursa yandim ben :)
espalp issss bi gün çok hareketliyse bi gün sonra fazla yavaş oluyolar sanırım onların da günü gününü tutmuyor. Çok hareketli günlerin ardında genelde benim oğlan 2 gün sakin takılıyor 😬
Melekmehmetmadan issss bence tadını çıkar 30.32 haftalık olsumu yavaşlıyor artık az hissediyorsun yeri daraliyor
Rmyskse issss 31 haftalığım yaklaşık 2 haftadır bende öyleyim hatta doktora gittik. Net bir ultrason fotoğrafı bile yok, hep döndü. Geceleri daha kötü oluyor. Sanki karnımdan çıkacak hop diye 😂
issss espalp Evet bazen cok sakin.Sakin olsa korkuyoruz, hareketli olsa yine endiseleniyoruz. zaman cabuk kecsin ve kollarimizda olsunlar artik 🙏
Yasosss issss Biz 33+1 iz öyle bak uyutmadı beni gece gece dönüp dönüp duruyoruz hareketli oluyor herhalde oğluşlar.
Nursevincli Çok normalmiş benimde kızım olacak gece gündüz farketmiyor her daim bam güm çark gibi dönüyor vuruyor maşallah 😁🙈 o hareket ettikçe beni bi gülme alıyor :)) hatta kedimde farkediyo gelip göbeğime patilerini koyuyor 🥰