Fatmautku Merhaba güzel anneler bugün kontrolüm vardı nst de sancı çıkmadı fakat muaynede 1 parmak açıklık çıktı bu arada hiç korkulacak bir muayne değil benim gibi olan varmı aranızda doktorunuz ne dedi
Eymnveannesi Fatmautku benimde bir santim açıklık olduğunu söyledi yalancı sancim vardı nstye girdim sancim cıktı mı bilmiyorum doktor 5 dkda bir sancın olursa gel demişti bebek doğum pozisyonunda demişti ama şuan birşey yok sabırsızlıkla bekliyorum 😊
Fatmautku Eymnveannesi sağlıkla hayırla gelsinler inşallah canım benim biraz aşağıda kuzucuk ondan dolayı alttan muayne yaptı nst de sancı çıkmadı ama ilk doğumumda 2 cm le gitmiştim şimdi 1 deyince korktum acaba doğummu geldi diye ama doktorum riskli bir durum yok sancın yok dedi bakalım haftaya kontrol ne olacak