Kızlarrrr iyi akşamlar . 34 +2 günlük hamileyim sezeryan olacağım ama 38 de mi 39 da mı olmalıyım kararsızım . Doktorum 38 de alırız dedi ama çevremdeki insanlar ne kadar anne karnında kalırsa o kadar iyi diyorlar kafam karıştı yardımınıza ihtiyacım var 😢