elifkrkc 35+3 haftalık hamileyim.bugun kontrolde nst de sancim çıktı ve doktor çatı muayenesi yaptı 1 cm acilmam varmış sonrasında serum bagladilar.ayni durumu yaşayan var mı acaba ilk gebelegim açılma nasıl ilerler hicbi fikrim yok
Sifauzun_2 elifkrkc canım benimde 34 haftalıkken 1 cm açılmam vardı şuan 35+2 haftalığım 2 cm olmuş hafifde kahverengi akıntım var inşallah bekler bebişlerimiz🙏
Tuaa15 elifkrkc bende 35+3 düm dün sancı çıktı nst de ama çok az olduğu için altdan bakmak istemedi doktorum Doğumu tetikler kanaman olur dedi 2 hafta sonra altdan bakalım dedi o zaman da 37 oluyorum
elifkrkc Sifauzun_2 inşallah🙏bide ben memleketimde yapmayı duusnuyorum doğumu yola cikicam bı hafta daha bekliyim diyorum inşallah bekler bebeğim😥
elifkrkc eymen08arass ara ara sancı hissediyorum.dogum yapcagim doktorum yatış verilmesi gerektiğini bebeğin sancıdan strese girdiğini söyledi ama devlette kontrole gitmiştim yatış vermeden bı serum verip gonderdi
elifkrkc Tuaa15 bende kanama olmadı alttan baktığı halde serum verince sancı azaldı ama şu an ara ara hissediyorum geceden beri bugün tekrar nst çekilmeye gidicem bakalım
elifkrkc eymen08arass evet 4 5 gündür oluyordu ama normaldir diyordum doğuma hazirlaniyo diye sancı ve açılma çıkınca şaşırdım bugün tekrar nst çektirdim sancı cikmadi