Ozge_trkr11 Merhaba iyi aksamlar 7+4 gün gebeligim var bugün doktora gittim ve doktor bebeğe göre kesenin küçük olduğunu ama bebegin kalp atisinin guzel oldugunu soyledi bu durumla karşılaşan var mi
Marinnn Ozge_trkr11 banada soylemisti canimm hatta bana direk hamilelik devamda edebilir etmeyedebilir dedi yikildim resmen 2 yil beklemistim cunku doktorlarin bu anlamsiz korkutmalarini hic anlamiyorum icin rahat olsun bebek buyudukce kesede büyuyor
Ozge_trkr11 Marinnn kese küçük olduğunda zmanla gelisip buyumediginde kalp atışı durabiliyormuş doktor ole deyince bnde çok korktum teşekkür ederim şimdi birazda olsa icim rahatladi