Yasemindemirtas 6 ay önce dogum yaptım . Bebeğim mama ile besleniyor. 6 aydır adet oluyorum. Bu ay 4 gün gecikti. Emzirmedigim halde düzensiZlik olabilir mi kızlar ? Test yapmaya korkuyorum