Nursubasi https://i.hizliresim.com/1pv7Ep.jpg Kızlar baştakiler 3-4 gün öncesine ait yumurtlamam oldu değerlendirdim en alttakide bugüne ait tekrarmı yumurtlama yaşıyorum?????
DiplomaliEvHanimi Nursubasi sanki benzioda biraz titremis kamera daha net olsaydi canim ? Yarin siliklesirse 2. Yumurtlamadir bence
Deletedmom2224 Nursubasi bu testlerde yumurtlama yok ki t çok çok koyu olmalı c ile aynı olmalı. Test yapmaya devam edin daha yumurtlama yok
Nursubasi DiplomaliEvHanimi kameradakinden daha koyu duruyor canım 😂 bide baştakiler kurudu soldu rengi cok daha koyuydu
gunisigim123 Yarin siliklesirse ikinci yumurtlamadir birde bn gebeligimi boyle ogrenmis ama bnm yumurtlamamdan 10 gun gecmisti seninki daha erken sanki
Nursubasi DiplomaliEvHanimi görürsün yaa yinede sen su zamanları değerlendir birgebenin günlüğünü takip ediyordum bi kızı paylaşmıştı yumurtlamayı görmedsn hamile kalmış kız 😱
DiplomaliEvHanimi Nursubasi alahalaaa bende cok baktim ortalama herkesin yumurtlamasi 15-18 nadir 22.gun ama o dedigini hic gormedim. Gebelik testi yaptm bembeyaz bi tek cizgi beklemedeyim
Nursubasi Rbs111 kız geçen ayda aynısını yaşadımm iki kez yumurtlama oldu hamile kaldım ama kimyasaldıı
Nursubasi DiplomaliEvHanimi bak geçen ay 10-12 gün kala ıkıncı yumurtlamayı gordum inanılmaz koyuydu o hatta ebru hanıma sordum o tuttu muhtemelen dedi atayımda bak :D
Nursubasi DiplomaliEvHanimi ya bak benim o testten 4-5 gün önce aynı koyulukta cıktı ebru hanım değerlendir dedi sonra silikleşti bırak testi dedi ben devam ettim bigün bi anda böyle kop koyu cıktı Onuda değerlendiridk 😂