Merhaba hamiş arkadaşlarım, 7+6 hamileyim idrarımda enfeksiyon çıktı kültür testimde üreme de çıktı ayrıca doktorum antbyotik verdi fakat aile hekimim ve ebe bebeğin küçük olduğunu antbyotiğin zarar verebileceğini söyledi günde 3 litre su içmemi ve 1 hafta sonra tekrar idrar kültürü yaptırmam gerektiğini ondan sonra antbyotik kullanmam gerektiğini söyledi sizler yaşadınız mı? Antibiyotik kullandınız mı? Tedirginim cok kimi dinleyeceğimi şaşırdım çünkü..