Çalışmıyorum ama hamile kalınca enerji geldi niyeyse nazar değirmek istemiyorum hiç çünkü kimse normal doğuracağıma inanmıyor ben inatla hatta kolaylıkla normal doğuracam diyorum. Çünkü 4 kilonun üstünde bile normal doğuran çok annemiz var. Aktif olmak işe yarar mı diye düşünmedim değil . Bide 20. haftaya kadar yer tuvaletine gittim göbeğim çıktı artık ayağım uyuşuyor diye diğerine yani oturarak tuvalete gidiyorum keşke uyuşma olmasa oda bi nevi squat diye düşünüp idrar için elimden geldiğince yer tuvaletime gidiyorum. Biraz özel oldu kusura bakmayın🤭🤭😅😅