Mucizem_06 Berna3434 aşırı bel ağrısı harici bir skntimiz yok cok şükür artik gayet net hareketlerini izliyoruz 🤩💙
Derya0707 21+0 da 380 gram 25 cm Di kızım ayrıntılı da hersey yolunda idi haftaya tekrar kontrolu var
Berna3434 Derya0707 maşallah maşallah bitnm bana da dua et Çarşamba bnm ayrıntılı ultrasonm var hayrlı sonuçlarla inşallah ♥️♥️
Esra7814 22+2 güzel gidiyor nefes darlığı yapıyor şimdiden bana 🤨 3gün önce 445 gramdı 25 cm de boy inşallah skıntısız böylece devam eder buna razıyız 😊
Trabzon Elif_ada17 güzel bence gayet iyi benimde ultrsonda 520 gram çıkmıştı . 22 haftaliktik o zaman