Kızlar doktorum gynoferon ve pregnacare verdi 2 gündür kullanıyorum ve kullandıgımdan beri feci bir baş agrısı var kafamı kaldıramıyorum aglıycak duruma geliyorum kafam agır geliyor sanki bünyeme taşıyamıyorum ilaçdan dolayımı bilgisi olan yaşayan varmı bu durumu