Defne23 Merhaba hanımlar, ben ilk gebeliğimi öğrendiğimden beri oksapar vuruluyorum. Yalnız dün kanamam oldu. Kesenin etrafında hafif kanama var dedi doktor. Ama oksapar a devam et dedi. Endişeliyim çünkü hem oksapar vurulup hem de kanama nasıl duracak?
Derya0707 Defne23 canım bende oksapar kullanıyorum 11. Hafta da benim de az kanamam oldu devam ettim iğneye sıkıntı yaşamadık 25. Haftadayım
Saripapatya54 Defne23 bende oksapar kullanıyorum 5. Haftamdan beri. 10. Haftada kanama yaşadım iğneye devam ettim dozunu yüksetti doktorum ayrıca düşük önleyici iğne ve progestan kullandım 20 gün . Şuan 40. Haftamdayım doğumu bekliyorum nasipse . Oksapara devam ediyorum doğumdan 1 gün önce kesicez .
Defne23 Derya0707 sağol canım ya. Çok aklıma takıldı ama O anda doktora sormak aklıma bile gelmedi. Tek odaklandığım bebeğimin iyi olmasıydı.
Mesa33 Ben de oksapar ve coraspin kullanıyorum. 7-8 haftalıkken bende de kanama oldu. Doktor artarsa coraspini keseriz demişti. Çok şükür artmadı kesmedik hiç. Genelde iğneye devam ediyorlar. Bol bol su iç canım
Defne23 Mesa33 zaten günde 4 lt su içiyorum. Kanamam azaldı çok şükür ama inşallah bir dahaki kontrolde kese etrafındaki de geçer.
Smg38 Defne23 kac haftaliksiniz acaba bende 4haftaliktan beri oksapar ve haftada 2gun corasprin kullaniyorum henuz 7+2deyim gobekten yapiyor esim bazen cok aciyor bazen acimiyor cok morarma oluyor ama sizlerdede oylemi
dvran22 Saripapatya54 canım doktor doğum şekli olarak ne söyledi sana, normal doğum mu yoksa sezeryan mi olacaksin
dvran22 Saripapatya54 canım doktor doğum şekli olarak ne söyledi sana, normal doğum mu yoksa sezeryan mi olacaksin
Defne23 Saripapatya54 benim doktorum coraspine ara verelim. Ama oksapar a mutlaka devam edelim dedi. O yüzden bende coraspini kestim oksapar a devam ediyorum .
Saripapatya54 dvran22 şuanlık normal . 2 günde 1 nstye gidiyorum cuma gününe kadar sancım olmazsa önce fitille sonra suni sancıyla başlatcaklar açılmam ilerlemezae sezeryan.
Defne23 Smg38 canım ben 6+4 deyim. Ben iğnemi kendim yapıyorum. Sağlık ocağında çok kötü yapıyorlar. Kollarım hep mosmor oldu. O yüzden ben bacaktan yapıyorum. Evet ağrılı bir iğne ama bebekler sağlıklı olsun önemli değil.
gnctrksv Smg38 ilk zamanlar azıcık morarsa da eşinizin eli alıştıkça git gide azalacak hattta hiçççç morarma yapmayacaktır oksapar
Fatos2121 Defne23 bacaktan vurmak için çok erken ama göbekten daha faydalı en azından 5 ayına 6 ayına kadar göbekten vur canım