Merhaba kızlar, 13. Haftamdayım. Doktora gittı ense kalınlılığın 6 olduğunu söyledi ve down sendromlardan 4 tanı koydu veya kalpde sorun dedi. Ama karşınızda ciddi sorun var dedi. Ve bizi özel teste gönderdi. Ve biz şok olduk tabiki başka doktora göründük. Oda kordonun dolandığını ve ense kısmına ödem yaptığını , böyle birşey söylenmesinin mümkün olmadığını ve pazartesi gelin kordondan kurtulması lazım dedi. Siz yaşadınız mı böyle bir durum nolur bişey yazarmısnız