Kızlar öğleden sonra kasıklarımda batma başladı sanki bıçak saplarsın gibi öyle Yani ve çok acıyor aralıklı şekilde ama mesela biraz ağrıyor sonra geçiyor tekrar başlıyor doktoruma haber verdim gel bakalım dedi bende yarını bekleyeyim eğer Doğumla ilgili bişey ise hastanede uzun süre kalmam diye sizde bu batma acı hissi nedir