Asla umutsuz olmayın...
bir oğlum var ve 14 haftalık kaybımdan sonra cımcımeme hamıle kaldım 9 haftalıkken kese dışı kanama yaşadım kanama alanı yok olana kadar sadece tuvalete kalktım bu sırada kan pıhtılaşması teshısı konuldu 28 haftaya kadar clexan iğneler progestan proluton depot derken rahim kısalığı cee dedi🤣 23 mm ölcüldü tekrar yatış evresine geri döndüm ama bu arada yatamamak kendı aılemden ve esımın aılesınden ev ıslerı olsun yardım olsun destek gorememek surecı cok zorlastırmıstı yasadıgım kaybetme korkusu heran dogdu doğacak derken saat gece 12 gectıgınde yaşadığım o şükürler 28 30 32 derken biz olduk 39 ne gelen var ne giden🤣 hiç bir belirti yok 39+6 gece suyum geldi ve bu sabah prensesımı kucağıma aldım allahım herkese hayırlı vakıtlı zamanlı Doğum nasıp etsın hıkayemı buraya yaZabıldıgım ıcınde şükürler olsun asla umutsuz olmayın hakkınızı helal edin 😌