elissa Iyi gunler kızlar sabahtan beri karnimda böyle küçük pit pit dama vurur gibi vurma var sizce bebek midir merak ediyorum
Serbetkedisi elissa bende hissediyorum, 19+2 deyim.. ama benimki pıt pıt değil baya dönüyor vuruyor ayırt edebiliyorum bebeğin hareketlerini. Gün içinde 3-4 kere çok net hissediyorum geceleri dinle çok net hissedersin :)
elissa Birde ikiz böyle güm güm eder diye bekledim ama bazı söyleyenler oldu biri çok hareket eder diğeri etmezmis
sydtns elissa yok canım daha küçük ne günlesin 😄 böyle hafif pıt pıtlar oluyor önce veya bir anda karnının içinden kayar gibi birşey geçiyor zamanla daha sert dönüşler oluyor öyleki karnın dışardan görğnğyo :)
sydtns elissa valla benimkide erkek yukarı tırmanıyo hep 😄 hatta ultrasonda bile vardı yukarı doğru kaydırıyordu kendini 😄
elissa Serbetkedisi gece sürekli yer değiştiriyor :):) pit pit hissi yukarı çıkması çok hoşuma gidiyor
ikicocuklubiranne Kivilipastaa bende ilk göbek altında hissetmiştim hatta erken olamaz demişlerdi 19 daydım bende ama doktoruma sorduğumda olabiliyor demişti. Daha sonra kaşıklarıma doğru hissettim hep şimdi her yerde 😁 30 olduk
elissa Kivilipastaa bacim hiç geleceğim yok tu allah seni hep güldürsun ins çocuklar daha küçük ne bilir takla falan ama dönebilir dediğin gibi ins iyi dirler ne yaparlarsa başımızla beraber bu günleri beklenen nice anne adayı var rabbim tez zaman da nasip etsin amin🙏🙇
Kivilipastaa ikicocuklubiranne maşallah kuzum 🧿 benimde 19 bitiyo bu haftadan sonra yavaş yavaş güçlenicek inşallah ☺️ Göbege çıkıyo bazen ama genelde göbek altından vuruyo ☺️