Dilekulgtt Bebekleriniz ne durumda benim bebek 3 kilo suan yan pozisyonda acikligimda yok boyle giderse normal dogum zor 🤦♀️
Sedayt Dilekulgtt Benimde 1 aydır yan pozisyondaydı yerleri gırgırladım secde pozisyonunda durdum ve inşikak suresini dinlettim döndü canım
Eelmasss 38+2 yiz bizde paşamla💕 bugün çok sancım var baskı yapıyor artık yerine sığmıyor sanırım heran gelecek telaşındayım
Dilarabaydar Dilekulgtt Onlar içerde rahat bizde burda sabırsız bekliyoruz ne zaman keyifleri gelmek isticek diye 😀
Dilekulgtt Sedayt benim şoyle oldu bebegim 35 te bas asa donmustu 36 da sezeryan pozisyondaydi 37 da tekrr bas asa dondu bebegim simdi 38 de yan pozisyonda 🤦♀️
Nur19 Benimde bugün kontrolüm vardı bebegin başı doğum kanalına girmiş dedi bol bol yürüyüş yap suyun kanamam olursa hemen gel dedi bulur mu 40 haftayı sizce kizlar🙄🤭 ilk gebelik olduğu için bir fikrim yok nstde de şimdiye kadar sancı vs çikmadi hic
Dilarabaydar Nur19 kanala indiğini hissediyomusun bizim doktorumuz hiçbirşey demedi inse hissedermiyim
Anneadayiiiii Merhaba bizde oğlumla 38+2 en son kilomuz 37+0 da 3.365 kg idi dün kontrolümüz vardı ama sadece nst ye bağlandık doktor ultrasonla bakmadı kısmetse haftaya bakacak çatı muayenesi yapmak istedi ama korktuğun için haftaya ertelettim :(
Ahsen1625 Anneadayiiiii Anneadayiiiii Cnm 32.haftada kilosu kacti senin bebeginin hatiiyomusn yada bundan once hangi haftada gityin kac kiloydu