Zehraszehra Kanala girdi sancilar var 4 cm aciklik var ishal bulanti kusma gibi belirtiler niye dogmuyor` :)
Melek1010 Zehraszehra benim son üç ana hâlâ tık yok rahmim çok sıkıymış salı günü 40+1 olmazsa sezeryan olacağım
Mommi Zehraszehra benimde Doğum pozisyonu almış dedi ama kanama mı girmiş dedim yok dedi ,çatı muaniyesi oldunuz mu yada ne zaman olacaksınız
Zehraszehra Mommi cati muayenesini ilk 34 35 haftada oldum ben canim 6 temmuzda da hastanede yattim 3 gun
Mommi Zehraszehra ben hala olmadım 😅 belki çatım müsait değil haberim yok denize giriyorum iki günde bir belki doğumum rahat geçer diye
Zehraszehra Mommi Allah seni bizde deniz mi var girelim havuzada enfeksiyondan dolayi cesaret edemiyorum yandim valla
Mommi Zehraszehra ya keşke bugün eşimle konuşuyorum aynen bunun hayalini kurdum diyorum pıt diye çıkarsam fena mı olur 😂 Rabbim hepimize bu kadar kolay doğumlar nasip etsin,bende havuza girmiyorum kesin kaparız enfeksiyon