Merhaba herkese benim ikinci gebeliğim ilk kızımda da beyaz kan eksikliği vardı doğumda kanamam oldu ve 5ünite kan yedim ve durdu şükürler olsun ikinci gebeligim ama gene aynı problem yaşanıcak ve yükselmesi için ne yapmalıyım bilgisi olan fikir verebilirmi .