Az önce hastahaneden geldim düzenli olarak sancım çıktı. Doktor da erken doğum riskine karşı ciğer geliştirici verdi.
Ama eşimin amcasının gelini ((güya))sekizinci ayında bu iğne yüzünden çocuğunu kaybetti
ama kesin bir şey yok onlar bebeğin kaybını iğneye bağlamışlar
şimdi de kayınvalidem ben vurunman taraftarı değilim dedi
ama bende çevremde tecrübeli bir kaç kişiye sordum sıkıntı olmaz dedi çok kararsızım lütfen yardımcı olur musunuz