Evin_toprak ben de 15+5 im be bir de bel fıtığım var yıllardır 3 gün önce gittim aşırı ağrı şikayetiyle özellikle sol kalçamda ve aşağı doğru yürümeme bile engel olan doktor hemen her gebe de ortaya çıkar bu fıtık dışı da Ağrı yapan yere buz tedavisi yap ve gebe yogasına başla başla türlü rahatlayamazsın dedi hem fizik tedavi doktorum hem de Kasım Doğum doktorum 😔