Beyhan33 aynı durumdaydım bide ağrısı vallahi öldüm dünden beri papatya çayı iyi geldi ama yakın zamanda doktora gidersen sakıncası olup olmadığını sor internette görüp içtim bende korktum da biraz düşük tehlikesi falan olanlarda önerilmiyormuş bide 8 haftalık doktora söyle en iyisi Allah yardımcın olsun 🤒🤒