Gamzealyay0 Merhaba kızlar doğum çantası için 2tane 10lu hastane çıkışı 1tane alt üst takım (yedek olsun diye) 2tane ince battaniye 15 tane bez 1paket ıslak mendil pişik kremi emzik ve emzik zinciri biberon sizce bunlar yeterli mi eksik bişey varmı ?
Dilanserdar Nigdelianne alt açma bezini koydum ama neden koydum bilmiyorum ne yapcam onu bilgilendirirseniz sevinirim🙈
Angel672 Yedek corap ,şapka,eldiven İkişer adet yedek çıtçıtlı body ( bebeğin göbek kordonundan dolayı badi yerine çapraz kapanan iç zıbında olabilir .) 3 adet yüz ve agız temizligi için bez bunları koymayı unutma :)