Dimplesgirll Kızlar fetal eko çektireniniz varmı nasıl oluyor doktor gel çekelim dedi ayrıntılı da bişey demediler kalbi için niye bida istedi anlamadım
nazliiayaz Dimplesgirll bende bugun ayrintili cektirdim fetal eko yaptiricam. sanirim sadece kontroll korkulcak bisi yoktur canim