Elizannesi Hamilelik dolasıyla göbeğimde aşırı tüylenme oldu Doğuma günler kaldı çevremdekiler alma dökülür diyo ama kötü bi görüntü sonuçta Doğuma giderken alınmalı mı sizler ne yaptınız
alinci01 Elizannesi ben hamile kaldıktan sonra 2-3 ayda bir almaya başlamıştım.Hamilelik serüvenimin son günü bugün nasipse 😂 ama geçen hafta aldırırken canım çok çok fazla yandı.Hem gerilmesinden hemde artık iyice hassas olmasından dolayı sanırım.Keşke aldırmasaydım dedim çünkü çok kastım kendimi
Snglfth Elizannesi bence almayın kalıcı olmasın bendede çok oldu almıyorum zaten bi kısmı kopmaya başladı doktorlarla da konuştum kalıcı olanda varmı ş dökülende doğumdan sonra
Serrameri @Elizannesi bende de öyle oldu uzun yukardan aşağıya doğru tüylendi karnım ama aldırmayı düşünmüyorum
Mervevrem Elizannesi çoğunlukla döküldüğü söyleniyor fakat bnde almak durumunda kaldım biraz ve benm yüz çene kısmında da oldu onlardan çok utandigim için aldm sakal gbi🙄
Fasulyem22 Elizannesi bende almıyorum bendede çok oldu ama ağda ile alırsan karnın gergin olduğu için çatlarsın bence benim bacağımda bir yer agdadan sonra çatladı hele beyaz tenli isen bence ya eldivenle al yada dokunma