Sabah sağ kasığımda hafif ağrıyla uyandım kahvaltı yapıp yattım ama ağrı öyle bir hal aldıkı doğum sancısı gibi sancı girmeye başladı yediklerimide kusunca korkup aradım doktorumu hemen gel dedi gittim çok şükür bebeğimde birşey yok ama başı sağda ve böbreğine baskı yapmış büyümüş dedi başına gelen yaşayan var mıı nasıl bir tedavisi var acaba bilen yazabilir mi 😞