Kızlar 31 haftalık hamileyim ve doğuştan tek bobrekliyim ve bugün doktor kontrolüne gittiğim de sağ tarafım cokk ağrıyor dediğim için böbrek ultrasonu istedi benden ve böbreğimde genişleme olduğu söylendi idrarimda da yüksek derece enfeksiyon varmış..
Böbrek genişlemesi yaşayan oldu mu hamilelikte yâda normalde olduysa nasıl.gecti geçer mi düzelir mi moralim çok.bozuldu çokta su içen biriyim ama neden böyle oldu anlamadım ben 🤦♀️😑😭