@Yagmurat bendede lokosit 10 13 çıktı çok az enfeksiyon var dedi doktorum bol su sıvı tüket dedi ne koku agrı hiç bi sorunum yok benim 36+6 yım bizim degerler düşük oyle erken doguma neden olacak seviyede degil seninki dahada düşük degerin bol su iç ben 4 5 litre içmeye çalışıyorum varmı kasık agrın kokulu akıntın rahatsız edicek bi sorunun o ilaç toz bi içimlik banada verdi eczanede tekrar yazdır yazılmamış falan dedi vermedi bende ugraşmadım sonra kaldı öyle almadım