Sükür sonunda istediğim doktora muayene oldum.Gercekten anlatıldıgı kadar varmış.Çok ilgili ve gercekten hamılelerın dılınden tam anlayan bir doktor İrfan Bey.Özel hastane yanında halt yemış diyebilirim.Bos bosuna özele gıdıyormuşum.Hiç düşünmeden gidebilecegınız bir doktor .Zaten sırasının yogunlugundan bellı .Sabah 9da baslayan muayeneye ınat bugun bir saat erken gelıp hastası cok dıye muayenesini başlattı.Allah razı olsun böyle doktorlardan 😊🤗